• Dostawa przez kuriera
  • 30 dni na zwrot
  • Możliwość rozłożenia na raty

ZIMOWA WYPRZEDAŻ! Masz jeszcze tylko

 Co jeść, by poprawić odporność?

Co jeść, by poprawić odporność?

Przedwiośnie jest niezwykle trudnym czasem dla naszego organizmu. Wiosenne przesilenie powoduje, że czujemy się zmęczeni i ospali, nasz organizm potrzebuje zastrzyku energii. Częściej też zapadamy na infekcje wirusowe. Zadbajmy o nowy, energetyczny jadłospis, a poczujemy się pełni wigoru.

Przedwiośnie jest niezwykle trudnym czasem dla naszego organizmu. Wiosenne przesilenie powoduje, że czujemy się zmęczeni i ospali, nasz organizm potrzebuje zastrzyku energii. Częściej też zapadamy na infekcje wirusowe. Zadbajmy o nowy, energetyczny jadłospis,  a poczujemy się pełni wigoru.

Zapoznaj się z naszym witaminowym alfabetem  i skomponuj odpowiednią dla siebie dietę!

Witamina A – pomoże pokonać wszelkie infekcje wirusowe!

Znajdziesz ją m.in. w rybach, nabiale, marchwi (beta-karoten), dyni, papryce, morelach, owocach mango, szpinaku.

Dzienną dawkę witaminy A zawiera  marchewka lub papryka.

Witamina B – niezbędny opiekun całego układu odpornościowego!

Znajdziesz ją m.in. w roślinach strączkowych, rybach, nabiale, kaszach, pełnoziarnistym pieczywie, orzechach i warzywach, mięsie, wątróbce.

Codziennie potrzebujemy witamin z grupy B.

Witamina C – strażnik odporności!

Znajdziesz ją m.in. w owocach cytrusowych, żurawinie, aronii, kiwi, brokułach, rzepie, natce pietruszki, szczypiorku.

Dzienną dawkę witaminy C (70 mg) zawiera jedna pomarańcza lub dwie mandarynki.

Cynk – chroni przed przeziębieniem!

Znajdziesz go m.in. w wątróbce, kaszy gryczanej, razowym pieczywie, żółtym serze, jajkach, pestkach słonecznika i dyni, fasoli, czosnku, owocach morza.

Dzienną dawkę cynku (13-16 mg) zawiera wątróbka, sałatka z owoców morza czy plasterek żółtego sera.

Selen – chroni przed wolnymi rodnikami!

Znajdziesz go m.in. w orzechach brazylijskich, rybach, pestkach dyni i słonecznika, razowym pieczywie, cebuli, mięsie.

Dzienną dawkę cynku (55 mg dla kobiet, a 70 mg dla mężczyzn) zawiera porcja orzechów lub ryby i owoce morza.

Żelazo – wzmacnia odporność!

Znajdziesz je m.in. w roślinach strączkowych, jajkach, mięsie, wątróbce, brokułach i szpinaku, a także w krewetkach.

Dzienną dawkę żelaza (16-19 mg dla kobiet i 15 mg dla mężczyzn) zawiera porcja wątróbki wieprzowej lub porcja owoców morza.

  • Metody płatności
    Możesz dokonać płatności online, przy odbiorze, a także rozłożyć płatność na raty.
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy
    Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni.
  • Pomoc telefoniczna
    Masz pytania, sugestie, chcesz złożyć lub anulować zamówienie, złożyć reklamację? Zadzwoń: 22 512 54 00
  • Bezpieczne płatności
    Możesz mieć pewność, że płatności w naszych sklepach są w 100% bezpieczne. Dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo Twoich danych.

Delimano

Najwyższej jakości produkty kuchenne, zapewniające zdrowy styl życia - garnki, patelnie, małe AGD, akcesoria, podgrzewacze wody.
Zapisz się do newslettera

Kliknij, oddzwonimy za darmo

Masz pytania lub chcesz złożyć zamówienie? Kliknij przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie.

Nasz konsultant jest gotów odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące produktów, które Cię interesują. Proszę kliknąć na przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie. Usługa ta jest całkowicie bezpłatna!

Zadzwońcie!