• Dostawa przez kuriera
  • 30 dni na zwrot
  • Możliwość rozłożenia na raty
NOWOŚĆ!

Rewolucyjny ekstraktor NutriBullet - teraz z dostawą kurierem GRATIS!

 Co jeść, by poprawić odporność?

Co jeść, by poprawić odporność?

Przedwiośnie jest niezwykle trudnym czasem dla naszego organizmu. Wiosenne przesilenie powoduje, że czujemy się zmęczeni i ospali, nasz organizm potrzebuje zastrzyku energii. Częściej też zapadamy na infekcje wirusowe. Zadbajmy o nowy, energetyczny jadłospis, a poczujemy się pełni wigoru.

Przedwiośnie jest niezwykle trudnym czasem dla naszego organizmu. Wiosenne przesilenie powoduje, że czujemy się zmęczeni i ospali, nasz organizm potrzebuje zastrzyku energii. Częściej też zapadamy na infekcje wirusowe. Zadbajmy o nowy, energetyczny jadłospis,  a poczujemy się pełni wigoru.

Zapoznaj się z naszym witaminowym alfabetem  i skomponuj odpowiednią dla siebie dietę!

Witamina A – pomoże pokonać wszelkie infekcje wirusowe!

Znajdziesz ją m.in. w rybach, nabiale, marchwi (beta-karoten), dyni, papryce, morelach, owocach mango, szpinaku.

Dzienną dawkę witaminy A zawiera  marchewka lub papryka.

Witamina B – niezbędny opiekun całego układu odpornościowego!

Znajdziesz ją m.in. w roślinach strączkowych, rybach, nabiale, kaszach, pełnoziarnistym pieczywie, orzechach i warzywach, mięsie, wątróbce.

Codziennie potrzebujemy witamin z grupy B.

Witamina C – strażnik odporności!

Znajdziesz ją m.in. w owocach cytrusowych, żurawinie, aronii, kiwi, brokułach, rzepie, natce pietruszki, szczypiorku.

Dzienną dawkę witaminy C (70 mg) zawiera jedna pomarańcza lub dwie mandarynki.

Cynk – chroni przed przeziębieniem!

Znajdziesz go m.in. w wątróbce, kaszy gryczanej, razowym pieczywie, żółtym serze, jajkach, pestkach słonecznika i dyni, fasoli, czosnku, owocach morza.

Dzienną dawkę cynku (13-16 mg) zawiera wątróbka, sałatka z owoców morza czy plasterek żółtego sera.

Selen – chroni przed wolnymi rodnikami!

Znajdziesz go m.in. w orzechach brazylijskich, rybach, pestkach dyni i słonecznika, razowym pieczywie, cebuli, mięsie.

Dzienną dawkę cynku (55 mg dla kobiet, a 70 mg dla mężczyzn) zawiera porcja orzechów lub ryby i owoce morza.

Żelazo – wzmacnia odporność!

Znajdziesz je m.in. w roślinach strączkowych, jajkach, mięsie, wątróbce, brokułach i szpinaku, a także w krewetkach.

Dzienną dawkę żelaza (16-19 mg dla kobiet i 15 mg dla mężczyzn) zawiera porcja wątróbki wieprzowej lub porcja owoców morza.

  • Metody płatności
    Możesz dokonać płatności online, przy odbiorze, a także rozłożyć płatność na raty.
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy
    Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni.
  • Pomoc telefoniczna
    Masz pytania, sugestie, chcesz złożyć lub anulować zamówienie, złożyć reklamację? Zadzwoń: 22 512 54 00
  • Bezpieczne płatności
    Możesz mieć pewność, że płatności w naszych sklepach są w 100% bezpieczne. Dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo Twoich danych.

Delimano

Najwyższej jakości produkty kuchenne, zapewniające zdrowy styl życia - garnki, patelnie, małe AGD, akcesoria, podgrzewacze wody.
Zapisz się do newslettera

Kliknij, oddzwonimy za darmo

Masz pytania lub chcesz złożyć zamówienie? Kliknij przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie.

Nasz konsultant jest gotów odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące produktów, które Cię interesują. Proszę kliknąć na przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie. Usługa ta jest całkowicie bezpłatna!

Zadzwońcie!