• Dostawa przez kuriera
  • 30 dni na zwrot
  • Możliwość rozłożenia na raty
NOWOŚĆ!

Rewolucyjny ekstraktor NutriBullet - teraz z dostawą kurierem GRATIS!

Jak jeść słodko i nie tyć?

Jak jeść słodko i nie tyć?

Słodycze to głównie cukier. Bez konsekwencji tycia i problemów zdrowotnych dziennie spożycie cukru to dla dorosłego człowieka powinno wynosić 90 g.

Ile słodyczy może zjeść dziennie przeciętny człowiek?

Słodycze to głównie cukier. Bez konsekwencji tycia i problemów zdrowotnych dziennie spożycie cukru to dla dorosłego człowieka powinno wynosić 90 g.

Oto zestawienie kilku popularnych słodkich przekąsek i napojów:

Batonik - waga 43g - 12,7g cukru

Baton czekoladowy – waga 40g – 21g cukru

Chałwa tradycyjna – waga  35g – 12,1g cukru

Batonik dla dzieci – waga 35g - 12,1g cukru

Wafelek  – waga 37g – 13,5 g cukru

Wafelek  – waga 39g – 15,5g cukru

Jeżyki – waga 140g – 61,3g cukru paczka, 7g cukru w jednym ciastku

Czekolada gorzka z orzechami –  waga 100g – 32,5g cukru

Ptasie Mleczko – waga 420g -202,4 g pudełko, 5,6 g cukru w jednej kostce

Cukierki Kukułki – waga 120g – 65,4g cukru paczka, 3g cukru jeden cukierek

Cukierki Nimm2 – waga 90g – 53,1g cukru paczka, 3gcukru jeden cukierek

Coca-Cola – objętość 2l – 212g cukru butelka, 26,5g cukru w szklance

Napój energetyczny  w puszce – objętość 250ml – 27g cukru w puszce

Coca-Cola – puszkowana – objętość 330ml – 35g cukru w puszce

Sok jabłkowy – objętość 1l – 114g cukru opakowanie, 28,5g cukru w szklance

Sok jabłkowo-marchwiowo-bananowy – objętość 300ml – 34,5g cukru butelka

 

Jak widzimy, nie wygląda to optymistycznie, ale wystarczy zamienić batonik na jabłko, by poprawić statystykę i rozpocząć batalię o zdrowie!

Ile słodyczy powinny dostawać dzieci?

Dzieci to niesamowite łasuchy! Nie można całkowicie zabronić dziecku słodyczy, ale na pewno należy je ograniczyć. Nie można traktować słodyczy jako pełnowartościowego posiłku, co często się zdarza, gdyż rodzice dla świętego spokoju częstują malucha batonikiem, a później dziwią się, że dziecko nie chce zjeść obiadu. Słodycze mają być rarytasem, a nie stałym elementem codziennego menu.

Warto wprowadzić zwyczaj jedzenia słodyczy np. w jednym dniu tygodnia, niech to będzie np. niedziela. Na co dzień ustalajmy jadłospis dziecka w oparciu o prawidłowe normy żywieniowe, odpowiednie dla jego wieku. Batony i cukierki zastępujmy owocami surowymi i suszonymi, przygotowujmy owocowe desery. Cukier to niezwykle uzależniający nałóg. Pamiętajmy o tym!

Co to znaczy umiar w słodkościach?

Umiar w słodkościach to zdrowy rozsądek, to również umiejętność wyeliminowania z jadłospisu zbędnych przekąsek, a zastąpienie ich zdrowymi odpowiednikami.

Cukier możemy zastąpić miodem, batony i ciastka biszkoptami, czekoladki owocowym musli, a słodkie napoje świeżym sokiem z owoców.

Jedzenie z umiarem, a przede wszystkim z głową, z pewnością zostanie docenione przez nasz organizm. Nie bójmy się wprowadzać zmian w naszym jadłospisie, ponieważ  dowodzą one silnej woli.

  • Metody płatności
    Możesz dokonać płatności online, przy odbiorze, a także rozłożyć płatność na raty.
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy
    Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni.
  • Pomoc telefoniczna
    Masz pytania, sugestie, chcesz złożyć lub anulować zamówienie, złożyć reklamację? Zadzwoń: 22 512 54 00
  • Bezpieczne płatności
    Możesz mieć pewność, że płatności w naszych sklepach są w 100% bezpieczne. Dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo Twoich danych.

Delimano

Najwyższej jakości produkty kuchenne, zapewniające zdrowy styl życia - garnki, patelnie, małe AGD, akcesoria, podgrzewacze wody.
Zapisz się do newslettera

Kliknij, oddzwonimy za darmo

Masz pytania lub chcesz złożyć zamówienie? Kliknij przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie.

Nasz konsultant jest gotów odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące produktów, które Cię interesują. Proszę kliknąć na przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie. Usługa ta jest całkowicie bezpłatna!

Zadzwońcie!