Nie masz produktów w koszyku.

Dołącz do
  • Dostawa przez kuriera
  • 30 dni na zwrot
  • Możliwość rozłożenia na raty
Odchudzający mix owocowy

Odchudzający mix owocowy

Owoce są prawdziwym dobrodziejstwem natury. Świeże owoce i soki owocowe są głównym źródłem witaminy C, która jest niezbędna do budowy tkanki łącznej, kości, chrząstek i do wytwarzania czerwonych ciałek krwi. Jednocześnie owoce zawierają mało kalorii. Można więc bez obaw połączyć przyjemne  z pożytecznym.

Owoce są prawdziwym dobrodziejstwem natury. Świeże owoce i soki owocowe są głównym źródłem witaminy C, która jest niezbędna do budowy tkanki łącznej, kości, chrząstek i do wytwarzania czerwonych ciałek krwi. Jednocześnie owoce zawierają mało kalorii. Można więc bez obaw połączyć przyjemne  z pożytecznym.

 

Jakie owoce można jeść najczęściej bez obaw o wygląd sylwetki?

Istnieje pewna grupa owoców, które oprócz wartości odżywczych posiadają zbawienny wpływ na układ trawienia, co w  rezultacie powoduje spadek wagi ciała.

Zaliczamy do nich:

  • jabłka – 100 g zawiera 54 kcal – posiadają pektyny oczyszczające jelita.
  • grejpfruty (45 kcal) – zawierają duże ilości pektyny, powodują uczucie sytości.
  • ananasy świeże (55 kcal) – są źródłem bromeliny, przyspieszającej trawienie białek.
  • porzeczki (33 kcal) – posiadają duże ilości potasu, usuwającego z organizmu nadmiar wody.
  • arbuzy (37 kcal) – zawiera duże ilości błonnika, który powoduje uczucie sytości i usuwa nadmiar wody z organizmu.
  • truskawki (32 kcal) – posiadają błonnik, regulują trawienie, są idealną przekąską dla odchudzających się.
  • winogrona (68 kcal) – oczyszczają organizm z toksyn, są moczopędne.

 

Kiedy jeść owoce?

Istnieje błędny przesąd, że owoce powinniśmy jadać wyłącznie przed głównymi posiłkami. Nie istnieją żadne zalecenia, dotyczące czasu spożywania owoców. Powinny one gościć częściej w naszym menu. Wraz  z warzywami, zalecania dzienna dawka to minimum 0,5 kg, czyli minimum 5 porcji! Dbajmy jednak o to, aby nie spożywać owoców na czczo, gdyż u niektórych osób mogą występować problemy żołądkowe.

 

Jakich owoców unikać?

Owoce z powodzeniem zastępują słodycze, zawierają wprawdzie dużo fruktozy, jednak ze względu na obecność błonnika, wchłania się ona wolniej. Szczególnie należy uważać na banany, winogrona i ananasy z puszki, które są bardzo kaloryczne.

Pozostałe owoce spożywane w rozsądnych ilościach zapewnią nam piękną sylwetkę, zdrową cerę, włosy i paznokcie.  Doceńmy zatem ten bezkonkurencyjny prezent od natury!

x
Kliknij, oddzwonimy za darmo

Masz pytania lub chcesz złożyć zamówienie? Kliknij przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie.

Nasz konsultant jest gotów odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące produktów, które Cię interesują. Proszę kliknąć na przycisk poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie. Usługa ta jest całkowicie bezpłatna!

Zadzwoń!